02144280442

امیرحسین طائی

مدرس : ویلن

 

امیرحسین طائی متولد 1370 در تهران، کارشناس ارشد مهندسی مکانیک،

فعالیت هنری خود را از سال 1380 با ساز پیانو آغاز نموده و پس از گذراندن دوره های مقدماتی ، ساز ویولن را به عنوان ساز تخصصی برگزید. دوره های ویولن ایرانی را نزد استاد بهنام نظری آموخت.

در محضر استاد همایون رحیمیان به فراگیری ویولن کلاسیک پرداخت. آهنگسازی را با یادگیری سلفژ، ریتم خوانی و دیکته آغاز کرد. سپس دوره های مختلف آهنگسازی از جمله هارمونی، کنترپوان، ارکستراسیون و فرم را تحت نظر اساتید شهرام توکلی و علی اکبر قربانی گذراند.

همچنین با شرکت در مَسترکلاس‌های آهنگسازی آقایان مارتون اسرائیلیان و بهزاد عبدی از تجربیات ایشان نیز بهره مند شد و از آن پس به طور گسترده به خوانندگی و گذراندن دوره های صداسازی و ردیف های آوازی موسیقی پرداخت.از فعالیت های اخیر هنری می توان به حضور در ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری استاد فرهاد فخرالدینی و استاد فریدون شهبازیان، همکاری با ارکستر سمفونیک البرز، همکاری با ارکستر فیلارمونیک تهران، همکاری با ارکستر سمفونیک آیسو

و همکاری با ارکسترهای متعدد در مقاطع مختلف به رهبری اساتید ارجمند، لوریس چکناواریان، شهرداد روحانی، کریستین شولتز، مجید انتظامی، سهراب کاشف، آرش گوران، مازیار یونسی و ضبط و آهنگسازی آثار متعدد ارکسترال و … اشاره نمود، ارکستر سمفونیک البرز، همکاری با ارکستر فیلارمونیک تهران، همکاری با ارکستر سمفونیک آیسو و همکاری با ارکسترهای متعدد در مقاطع مختلف به رهبری اساتید ارجمند، لوریس چکناواریان، شهرداد روحانی، کریستین شولتز، مجید انتظامی، سهراب کاشف، آرش گوران، مازیار یونسی و ضبط و آهنگسازی آثار متعدد ارکسترال و … اشاره نمود.

کوک کردن ساز
تعمیرات ساز
آموزش آنلاین
کوک کردن ساز
تعمیرات ساز
آموزش آنلاین