02144280442

فربد مُرصعی

 

استاد ویلن

 

در سال 1362 در تهران متولد شد . ویولن را از سن 6 سالگی نزد استاد کاظم مهرورز آغاز و تا سن 14 سالگی از محضر ایشان بهره مند شدند.

پس از آن در محضر استاد شاملو کاربند به فراگیری تخصصی ویولن ادامه داد و ویولن کلاسیک را در حضور سایر اساتید برجسته کشور فرا گرفت . سوابق و رزومه فربد مرصعی ؛

استاد و نوازنده مایستر ارکستر سمفونیک خانه هنرمندان .

اجراهای متعدد به همراه ارکستر سمفونیک یار آوا .همکاری با گروه های متعدد از جمله : ارکستر یونسکو / ارکستر سیلک / ارکستر کسری / ارکستر جوان و …

تدریس در دانشگاه علم و صنعت .مایستر ارکستر یارآوا .ضبط های متعدد استودیویی در فرم های ایرانی – کلاسیک ، پاپ – موسیقی فیلم و …عضو صنف موسیقیدانان ایران .عضویت در فدراسیون بین المللی موسیقی ( FIM ) .بیش از 21 سال سابقه تدریس در دانشگاه ها و آموزشگاه های مطرح کشور .کسب مقام در بسیاری از دوره های جشنواره فجر .

 

پداگوژی

 

در سالهای اخیر در کشور ما همیشه مشکل نحوه تدریس برای افرادی که به درجهت تدریس رسیده اند ولی تجربه ای در اینزمینه ندارند مطرح بوده است.آموزش اصول تدریس به کودکان و بزرگسالانبرای اولین بار استاد فربد مرصعی در اینزمینه اقدام به تشکیل کلاس هایی در جهترفع این مشکل و نقائص برای کسانی که علاقه مند هستند نموده است.استاد فربد مرصعی برای اولین بار در اینزمینه اقدام به تشکیل و دائر کردن کلاسهایی جهت رفع این مشکل برای علاقمندانبه آموزش و تدریس موسیقی نمودهاست.ایشان از سه روش برتر و به روز دنیادر این زمینه بهره میگیرند که عبارتنداز :

  • متد سوزوکی
  • متد ایوان گالامیان
  • متد سایمون فیشر

 

 

کوک کردن ساز
تعمیرات ساز
آموزش آنلاین
کوک کردن ساز
تعمیرات ساز
آموزش آنلاین